adidas yeezy

#1 von MagLeacock , 27.11.2018 09:43

Som følge heraf er deres parallelle adidas tubular shadow iterationer blevet kaldt Twinstrike a // d og Adistar Comp a // d.First up giver Twinstrike a // d en klar afgang fra tidlig 2000-løberens velkendte æstetik. Climacool mesh, premium suede, blanke læder og reflekterende detaljer kombineres i et slående, futuristisk design, færdig med et komplekst ergonomisk snøre system for optimal passform. Med Twinstrike a // d har Adistar Comp a // d et lignende materiale konstruktion af Climacool mesh og premium suede oven på den oprindelige værktøj af sin navnebror, mens skoens lacing system er defineret ved bånd tape paneler over vamp og sider.

Skoens strukturelle 3 striber skelnes af et geometrisk kædemotiv, understøttet af en kontraststøbt TPU-hælhætte med adidas trefoil branding. Både sko har et væld af detaljer, der refererer til de interdimensional udforskninger, der førte til deres opdagelse - herunder et nummer, der kræver tættere inspektion at afdække. Hvilke resultater er en disorienterende udstilling af 3-stripes historie, fortalt gennem øjnene af en verden, der var nøjagtig den samme, og alligevel på en eller anden måde helt anderledes. Adidas Twinstrike a // adidas handball spezial d ($ 240) og adidas Adistar Comp a // d ($ 160) vil begge frigive den 21. september ved udvalgte adidas Consortium-forhandlere.

I dag vender vi tilbage med en anden størrelse? Eksklusive arkivserier med adidas Originals, da de har skabt to nye farvelægninger af adidas Atlanta. De to par af adidas Atlanta, som du ser ovenfor, er blevet inspireret af farveveje, adidas iniki der tidligere var set på to andre retro adidas løbere, Marathon TR og New York. Et par leveres i kongeblå med sølv accenter på hælen og tre striber branding, og det andet par har en bourgogne øvre med guld detaljer. Begge par er bygget ud af ruskind og nylon på den øvre for det vintage-inspirerede udseende. Efterbehandling detaljer på begge par omfatter hvide webbed midsoles og sorte gummi outsoles.Look for størrelsen? Eksklusive adidas Atlanta farveveje til at frigive online og i butik i alle størrelser? steder fredag den 15. september.

adidas Basketballsko med Boost-soler synes at være nutiden og fremtiden for mærket. The Three Stripes har allerede en vinder med Crazy Explosive 17, ikke der ser ud til adidas pure boost at være en anden Boost-udstyret basketball model i værkerne. Over får du et første kig på denne nye adidas Boost Basketball sneaker siges at være i prøvefaser af designet. Det kommer påklædt i en Primeknit øvre parret sammen med en polstret neopren høj-top krave. Nedenfor finder du ovennævnte Boost mellemsål sidder oven på en Gum ydersål. Er denne nye sneaker næste år s Crazy Explosive? Er det en helt ny model? Vi bliver nødt til at vente og se. Tanker om denne nye adidas skabelse? Bliv afstemt, da mere info begynder at overflade.

Jeg har endnu ikke hentet et par adidas EQT Support 93/17. Jeg mener, jeg elsker modellen, men jeg har lige ventet på den rigtige farvevej at falde. Når det er sagt, synes jeg, jeg har fundet det par, jeg har ventet på. Med et look, der er ideelt til efterårssæsonen, leveres denne adidas EQT Support 93/17 med et farveskema fra Cargo Khaki, Light Beige og Fodtøj. Denne version af modellen leveres med en overvejende Light Beige Primeknit øvre forskydning af Cargo Khaki hitsne noteret på hælburet, hælfanen, hæltælleren, foringen og prikkekniven på Primeknit. Den mediale side af skoen er lavet i en håret suede-tekstur for at give skoen nogle ekstra dybde. Nedenfor finder du en fuld længde Boost gjort i hvid parret med en sort gummi ydersål. Prissat på $ 180, se efter disse til at slippe denne Fall sæson. Jeg vælger dem, er du?

Den næste adidas Consortium Exchange Collection samler Slam Jam ud af Italien og United Arrows Sons ud af Japan for at adidas yeezy frigive samarbejdsvandveje af adidas Gazelle og Campus. Dette samarbejde præsenterer luksusversioner af Gazelle og Campus skabt ved hjælp af materialer med en regional sammenhæng, og at er lokalt fremskaffede.Først har vi adidas Campus, der kommer ud af en 100% økologisk bomulds øvre i hvid med tonal branding og terry cloth indvendig liner som en knus til badehåndklæder. Adidas Gazelle er konstrueret af et unikt Alcantara materiale, der ligner meget ruskind, der blev oprettet i 1972 fra et samarbejde mellem japanske og italienske virksomheder. Begge par vil omfatte trykte snørebånd, der http://www.tamazghapress.com/images/product/adidas-431akg.jpg[/img] læser "Slam Jam" og "United Arrows Sons" i japansk tekst.

MagLeacock  
MagLeacock

adidas spezial
botas de futbol nike con tobillera

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen
Datenschutz