At best Myles Jack Jersey , intake of fake drugs cannot cure any illness. At worst, it can take a life.
Around the world, drug counterfeiting is a huge problem. Despite the insistence of World Health Organization (WHO) that drug counterfeiting is not a global issue because it only takes 1% of the total pharmaceutical industry in developed countries, deaths traced to substandard drugs bought either through fraudulent dealers or fake online pharmacies are continuously increasing in the United States - suppliers of which comes from Canada and the United Kingdom.
In truth, the real scale of counterfeit medicines is still unknown. There is no existing proof that this issue is not a global concern nor are there any warning signs that it has caused mass killings in a certain locality. The statistics have been vague and are altered in every different review. There are cases when it is held accountable for deaths when it shouldn’t be and there are also other cases where the bereaved families are unaware that it is the real culprit. There is no way to determine its accountability.
One thing is for sure though: While the authorities are finding a way to determine its true nature, drug counterfeiting has become a lucrative business in the past couple of years. True Dede Westbrook Jersey , it is impossible to know the exact numbers behinds its trade and lethal impact. Some guesses are to as high as 700,000 deaths per year but there is no denying the fact that it can endanger human health and wellbeing. It is even labeled as silent terrorism since it can pounce while people are mostly unaware.
In a review conducted by The Peterson Group, a non-profit organization and one of the leading sources of information on the proliferation of counterfeit medicines, more than 30% of the total drug market is suspect of being counterfeit. Based on the current statistics, it is not only developing nations being targeted as well.
Between 2007 and 2008, 149 Americans were killed after taking heparin Leonard Fournette Jersey , a blood thinning drug. In Jakarta, Indonesia, Tamiflu, an immediate cure for simple fever killed 25 people in the town of Menteng in a span of one and a half years. An epidemic was thought to have caused the deaths but after a man was arrested for smuggling fake copies of the medicine, only then did the authorities examined the remaining Tamiflu medicines from the local pharmacies and proved it to be counterfeit. Besides, if a relative who has heart problem dies because of heart attack Taven Bryan Jersey , who would blame the medicine?
---
Keywords: Mortality Rate Caused by Fake Drugs, the peterson group watchdog of counterfeit and illegal drugs, Taipei Taiwan, Beijing, China, Victoria Hong Kong Josh Allen Jersey , Jakarta
By: thepetersongroupmed
Article Directory:
Copy and Paste Link Code:
mmumw qmcrm
Submitted 2016-09-10 18:08:37 Pourquoi ai-je aim Nemtsov
Malgr les foules qui se moncler sito ufficiale sont dplacs pour pleurer Boris Nemtsov Moscou outlet golden goose le dimanche, il est de 20 ans que les Russes ont vot pour les politiciens libraux dans tous les numros. Ce sont des jours sombres pour les Russes qui pousent les valeurs librales sac goyard imitation et une politique trangre pacifique d''une humeur captur dans un hommage Nemtsov de 88 ans historien Prof.
Voici une traduction de son blog sur le site de la station hogan outlet online 161096816 de radio Ekho Moskvy.
Des pandora charms outlet mots comme amour sont franchement pas adapts la politique. Il est un autre domaine des relations humaines. Mais ceci est une exception, pour moi, au moins. Je ne connais personnellement Nemtsov, je ne l''ai vu de prs. Il n''a pas d''importance. pjs pas cher homme Je comprenais ses faiblesses, hogan outlet roma ses lacunes. Il n''a pas woolrich sito ufficiale d''importance. Aucune autre personnalit politique de la ntre (et pandora charms online 1610961 au cours des dcennies beaucoup d''entre eux ont pass devant moi) de toute orientation appel de moi ces sentiments chaleureux.
Depuis 20 ans Jalen Ramsey Jersey , je piumini moncler suivais les progrs de cet homme, inquiet pour lui et applaudi pour lui. Et maintenant il est parti. une vieille Cinquante-cinq ans Enfant compar avec moi. Une gnration compltement diffrente, une autre exprience de la vie, hogan outlet online que pourrions-nous avoir en commun?
Mon enfance me revient: qui est l''ennemi? Il tait l''arme blanche, puis les fascistes. Mais il y avait quelque chose de rel ce sujet. Et maintenant? Certaines personnes ont tout simplement devenu fou avec ce mot, et l''expression fascisme hogan scarpe outlet libral est venu le long Telvin Smith Jersey , et le diable sait quoi. Quoiqu''il en soit, si Nemtsov tait piumini peuterey outlet un libral, je suis fier de me nommer un libral aussi.
Il est inutile de tenter de hogan donne outlet dterminer qui, prcisment, a organis l''assassiner. La chose principale nike tn 1610103280 est pourquoi? Il est parce qu''il tait un libral. Un dissident. Un combattant pour la libert de la peuterey sito ufficiale pense et de la parole, des droits pandora outlet italia de l''homme.
Vous l''avez tu Nick Foles Jersey , nike tn pas cher vous orateurs la tlvision, le fouet la haine populaire. Vous hbleurs et peuterey outlet bologna Toadies, des dputs, des gnraux hogan outlet scarpe et des professeurs. Il est grce vos efforts que la culture de la haine se rpand en Russie, une culture de hogan outlet online l''intolrance, l''amertume DJ Chark Jr Jersey , l''arrogance nationale, et frottis malveillants contre tout ce qui. Wholesale Custom Jerseys Wholesale Throwback Jerseys Cheap Authentic NHL Jerseys Cheap Custom Soccer Jerseys Cheap Basketball Jerseys Cheap Football Jerseys Cheap Baseball Jerseys Cheap NCAA College Jerseys Wholesale Soccer Jerseys China Wholesale NHL Jerseys Cheap